
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 subrrealisme. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 subrrealisme. Mostrar tots els missatges
dimarts, 17 de març del 2009
diumenge, 15 de març del 2009
Poema subrrealisme
Canta tu si us plau,
que ets la llum de la foscor.
Fes-li un petó al gos blau,
que balla com tu amb tot el cor.
La realitat del cabell,
es veure garrapinyada
i el vaixell de la fada,
menja un ratolí vermell
cada matinada.
L’esperança de l’ànec,
es com l’or del llit,
que la campaneta canta cada nit.
I la poma li va dir
que toqués mitja nota més.
que ets la llum de la foscor.
Fes-li un petó al gos blau,
que balla com tu amb tot el cor.
La realitat del cabell,
es veure garrapinyada
i el vaixell de la fada,
menja un ratolí vermell
cada matinada.
L’esperança de l’ànec,
es com l’or del llit,
que la campaneta canta cada nit.
I la poma li va dir
que toqués mitja nota més.
dijous, 12 de març del 2009
dijous, 5 de març del 2009
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



