Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 subrrealisme. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 subrrealisme. Mostrar tots els missatges

dimarts, 17 de març del 2009

diumenge, 15 de març del 2009

Poema subrrealisme

Canta tu si us plau,
que ets la llum de la foscor.
Fes-li un petó al gos blau,
que balla com tu amb tot el cor.

La realitat del cabell,
es veure garrapinyada
i el vaixell de la fada,
menja un ratolí vermell
cada matinada.

L’esperança de l’ànec,
es com l’or del llit,
que la campaneta canta cada nit.

I la poma li va dir
que toqués mitja nota més.

dijous, 12 de març del 2009

dijous, 5 de març del 2009